Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

"Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας"

 
Άρθρο του Γιώργη Τάκη Δόξα

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ πού ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

 Τάδε έφη " σοφός" Έλληνας Καθηγητής προσφάτως σε βαρυσήμαντο ( με! ή με ;) άρθρο του σε (Kυριακάτικη) πανελλήνιας κυκλοφορίας αθηναϊκή εφημερίδα.
Τον έν λόγω ‘‘ σοφό ’’ καθηγητή τον ‘‘ παρακολουθώ αναγνωστικά’’ εδώ και δύο (2) χρόνια και δή πρίν με ‘‘αρπάξει ο Μορφέας’’ -και τούτο το πράττω με οδηγίες του Ψυχιάτρου μου-, προκειμένου ο ύπνος μου να διεμβολίζεται στα απέραντα πεδία της Ηλιθιότητας και της Πνευματικής βλακείας, τουτέστιν (κατά τόν ιατρό μου) να κοιμάμαι ησύχως ενθυμούμενος στά ονειρά μου την βλακώδη φάτσα του και τον αστείρευτο εγκεφαλικό του αυνανισμό.
Αγαπητοί φίλοι μου,
είναι απόλυτα λογική η ερώτησή σας : “Καλά ρε Γιώργη, δεν έχεις με τίποτα άλλο να ασχοληθείς;’’ Ομολογώ με πάσα ειλικρίνεια ότι τούτος ο ξεχωριστός αυνάν (σωματικά και εγκεφαλικά) ‘‘μού την έχει βαρέσει κατακέφαλα’’. ΓΙΑΤΙ;
Γιατί έχει το υπέρμετρο θράσος και να με ενοχλεί και να με προσβάλει.


Ως Πολίτη και ως Έλληνα και γιατί -δυστυχώς- δεν είναι ο μοναδικός αυνάν της Πανεπιστημιακής-Κοινωνικής-Πολιτιστικής και της Πολιτικής Κοινότητας.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η ΕΛΛΑΔΑ πλημμύρισε από αντίστοιχα φυντάνια. Κάθε μέρα (συνεχώς και αδιαλείπτως), χωρίς Αιδώ και Ήθος βρωμίζουν το Πανελλήνιο με τα λεγόμενα και την στάση τους ο,τιδήποτε απόμεινε ακέραιο σε τούτη την Ταλαίπωρη Ελλάδα.
Προσωπικά τους χαρακτηρίζω ως ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Κι αν δεν παρέμβουν δραστικά (η Κυβέρνηση και δή η Δικαιοσύνη), τότε την περισυλλογή των Εγκεφαλικά αυνανών να την αναλάβει το 166 και να τους οδηγήσει πάραυτα στα ανα την Ελλάδα Ψυχιατρικά άσυλα. Εκεί να’ναι η έδρα τους και εκεί -είμαι σίγουρος ότι- θα συναντήσουν ευήκοο ακροατήριο.
Την Ελλάδα οφείλουμε να την ‘‘καθαρίσουμε από τα διανοητικά σκουπίδια’’.
Και είναι πολλά και ποικιλόμορφα διασκορπισμένα. ΑΥΤΟΙ έχουν την ακέραια ευθύνη για την διαδραματιζόμενη Ελληνική ντροπή (για να μήν πώ ξεφτίλα) σε παγκόσμιο επίπεδο. ΑΥΤΟΙ διαμόρφωσαν τους πολιτικούς και την κοινωνία να ‘‘τρώμε φούσκες’’ από τους ‘‘ΜΕΓΑΛΟΥΣ’’ και να στεκόμαστε αμίλητοι και ταπεινωμένοι. ΑΥΤΟΙ λοιπόν ήταν οι Μέντορες της μεταπολεμικής Ελλάδας; ΑΥΤΟΙ ήταν οι εμπνευστές για να χαράξουμε τους δρόμους της Δράσης, της Προόδου καί της Εξέλιξης στο Διεθνές γίγνεσθαι; ΑΥΤΟΙ, αντί να φωτίσουν την Ελλάδα, την σκοτάδιασαν και την ευτέλισαν τόσο στο Εσωτερικό και στο Εξωτερικό. Η πικρή αλήθεια είναι ότι τους αφήσαμε ελεύθερο πεδίο για να διαπράξουν το μέγιστο Κοινωνικό και Πνευματικό έγκλημα από συστάσεως του νέου Ελληνικού κράτους.
Αγαπητοί φίλοι,
ΑΥΤΟΙ, δεν είναι μόνον επικίνδυνοι, είναι Εθνικοί υπονομευτές. Μου θυμίζουν την μάχη των ποντικών(όταν λείπει η Γάτα) για να αρπάξουν το τυρί. Ίσως να πιστεύουν ότι η ΓΑΤΑ έχει εξαφανιστεί και συνεχίζουν να τρώνε το τυρί.
Οφείλω να τους τονίσω ότι : Η ΓΑΤΑ (η ΕΛΛΑΔΑ) ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ (μιά και καλή) ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΣ...
Ελπίζω να είμαι και σαφής και κατανοητός.
Υ.Γ. Κι επειδή “προκαλούνται’’ παρεξηγήσεις, οριστικά δηλώνω ότι ανήκω μόνον στην Ελλάδα.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΤάΚη ΔΟΞΑΣ